Trifox
Trifox er et kulørt tegnefilms-actioneventyr om en fænomenal ræv med mange talenter! Vælg mellem en trio af klasser, kriger, magiker, ingeniør, eller bland deres evner til din helt egen, skræddersyede helt! Efter at Trifox' hjem bliver angrebet og hans fjernbetjening stjålet, drager han ud for at finde de mystiske røvere i et actionfyldt eventyr. Brug magi, magt og mageløse anordninger til at snøre fjenderne i fire farefyldte verdener, mens du kæmper dig til det endelige opgør på skurkenes hovedkvarter!