Transport Giant: Gold Edition
Året er 1850. Verden gennemgår sin største omvæltning. Vær vidne til masseproduktionens og massetransportens fødsel. Med en smule kapital og en innovativ idé, kan du bygge et imperium, for fabrikker skyder op overalt og verden hungrer efter alle tænkelige produkter. Det er den rette tid for et gigantisk og magtfuldt transportfirma. De gamle transportmuligheder kan ikke længere håndtere floden af varer. Invester kløgtigt din lille startkapital i moderne fartøjer og opbyg gradvist din evigt voksende virksomhed. Erstat aldrende dampmaskiner med enskinnebaner og måske endda magnetsvævebaner for at holde dig konkurrencedygtig. Verden er klar til at blive erobret! Gold Edition: "Down Under" tager dig til verdens mest fascinerende, mystiske og farligste kontinent – Australien! De spektakulære landskaber indeholder meget anderledes udfordringer for håbefulde transportgiganter.