Transient
Skaberne af CONARIUM og DARKNESS WITHIN udgiver nu TRANSIENT, en Lovecraft-inspireret cyberpunk-thriller. I den fjerne, postapokalyptiske fremtid lever det, der er tilbage af menneskeheden, i en indhegnet fæstning, der er skabt for at overleve de barske omgivelser udenfor. Begiv dig ind i denne dystopiske verden, og undersøg, hvad der sker med dig og dine venner. Løs hovedbrud, hack systemer, og sæt stikket i for at udforske andre dimensioner. Opdag en sandhed, der kan ende med at gøre dig gal og stille spørgsmål ved selve din eksistens. Oplev TRANSIENT på en helt ny måde i Extended Edition. Få nye oplevelser med ekstra gameplay, en helt ny slutning og forskellige forbedringer. Denne ultimative udgivelse præsenteres i blændende 4K-opløsning og har HDR-support, ekstra bedrifter, flere muligheder for at gemme, forbedret controller og force-feedback-support. "Det eneste konstante er forandringer" – Heraklit H.P. LOCECRAFT MØDER CYBERPUNK Oplev en helt ny blanding mellem H.P. Lovecrafts kosmiske eksistentialisme og grumme, dystopiske cyberpunk-omgivelser. Transient gør brug af – og udvider – vigtige dele af begge genrer, så din oplevelse er både velkendt og ny på samme tid. OPDAG FRAGMENTEREDE VIRKELIGHEDER Transient er fyldt til randen med uforglemmelige steder, du kan strejfe omkring, fra Kor Shehrs glemte affald til de barske gader i Providence. Oplev virkelighed, dine egne drømme og den virtuelle verden, hvor du møder en alsidig rollebesætning af venner, fjender og alt derimellem. SLIP VÆK FRA DIN EGEN VIRKELIGHED Kombinationen af smukke omgivelser med et uforglemmeligt originalt soundtrack skaber en fordybende oplevelse. FORBEDRET MAND PÅ EN MISSION Du spiller Randolph Carter, en mand, som er udrustet (læs: forstørret), til jobbet. Brug dit avancerede sanseforbedringsimplantat, SFI, til at undersøge dine omgivelser, scanne efter spor og hacke dig forbi barriere, som forhindrer dig i at opdage sandheden.