Bemærk venligst: Train Sim World 2: East Coastway er påkrævet som et separat køb for at udnytte indholdet i denne udvidelse. Gør driften på Englands sydkyst til noget særligt med den klassiske BR Class 313/2, som er prydet med den karakteristiske Southern Coastway-udsmykning. I alt blev 64 EMU'er i Class 313 leveret mellem 1976 og 1977, og de medførte en trinvis ændring i kapacitet og præstation i forstads- og pendlertrafikken. I 2010, efter udfasningen af North London Line-tjenesten, blev 19 enheder af flåden renoveret og sendt til Southern, hvor de har været lige siden og kørt Lewes-rutefart, tjenesteture til Seaford, og når det går bedst, kan de køre så langt som Eastbourne. Fra 2021 er 313'erne de ældste EMU'er i aktiv tjeneste i Storbritannien. Designet af 313 er stadig stærkt og stolt, og nu kan du opleve det i Train Sim World 2!