Trailmakers
Trailmakers er et køretøjsbyggespil, hvor du kan lege, som du vil, med pålidelig fysik, kontrolleret kaos og kamp på land, til vands og i luften. Spring direkte ind i den åbne verden i "Pioneers"-kampagnen, hvor du fuldfører missioner, skaber blokke og kæmper mod BOTNAKs. Hvis du bare vil eksperimentere med et væld af forskellige blokke, er der fem dedikerede sandkasselandskaber, hvor du kan lege med køretøjer i rummet, vandet og på jorden. Sandkassen giver dig sjove udfordringer, kreativ frihed og højhastighedskørsel og -flyvning. Brug det integrerede værksted til at downloade andres kreationer og få uforglemmelige kampe med op til syv venner i multiplayer. BYG ALT Det detaljerede, men intuitive byggesystem giver dig mulighed for enten at vælge forudbyggede køretøjer fra spillet og community-værkstedet eller bygge dine egne helt fra bunden ved hjælp af hundredvis af blokke. Disse påvirker aerodynamik, funktionalitet, hastighed, kampstyrke og meget mere i en verden styret af realistisk fysik. Tilpas din karakter og dine blokdesigns med et væld af forskellige skins, farver og mønstre for at skabe din egen personlige stil. Byggesystemet er designet til at være så tilgængeligt og intuitivt som muligt for nye spillere, samtidig med at det har avancerede funktioner til de mest hardcore ingeniører – let at lære, svært at mestre. KAMP Trailmakers tilbyder et arsenal af 14 forskellige våben, såsom minigun, EMP'er, laserkanoner, raketkastere og haglgeværer. Opret en server med dine venner, eller deltag i en af de hundredvis af offentlige spil for at teste dem i forskellige PvP-scenarier. Kæmp i luften, på havet, på jorden eller i rummet – valget er helt op til dig. MULTIPLAYER Alle spiltilstande i Trailmakers, inklusive hovedhistorien, understøtter multiplayer for 2-8 spillere. Hop ind i en af de fem dedikerede sandkasselandskaber, hæng ud og byg sammen, test hinandens køretøjer, eller del og bliv inspireret af tusindvis af fantastiske community-skabelser. Kontrolleret kaos og kampe på land, til vands, i luften og i rummet venter dig og dine venner – eller tag til Race Island, hvor 14 forskellige baner står klar til, at du kan sætte dit navn på ranglisten. Dette er det ultimative spil, hvor du kan gøre præcis, hvad du har lyst til. KAMPAGNE I hovedspillets tilstand, "Pioneers", dykker du hovedkulds ned i en betagende åben verden med elskelige NPC'er, udfordrende fjender og en eventyrlig historie. Lås op for nye dele, mens du fuldfører missioner og bygger forskellige køretøjer til forskellige biomer og terræner – spil kampagnen alene eller med venner. Du bliver en del af Trailmakers – et eksklusivt samfund af ingeniører, der sendes ud for at hjælpe befolkningen på Gregory, en fredelig frøkoloni, som er blevet invaderet af de onde BOTNAKs. De udnytter hensynsløst planetens ressourcer og plyndrer dens rigdomme.