Tokyo 42
Tokyo 42 er et stilet, isometrisk skydespil, der foregår i en åben verden. Du er falsk anklaget for et mord, du ikke har begået, og bliver hvirvlet ind i skumle virksomheders rænkespil i en verden fyldt med snigmordere og ... taktiske katte. Drej kameraet for at se den smukke og håndlavede miniature af Tokyo fra alle vinkler, mens du udforsker et stort udvalg af våben, hemmeligheder og historier. Dine evner til at skyde og liste uset omkring sættes på prøve i dette farverige og hektiske spil, hvor patroner og grupper simuleres fysisk korrekt. Der venter dig en medrivende fortælling i en åben verden i singleplayer og et stort udvalg af spiltyper i multiplayer i dette unikke og anmelderroste actionmesterværk.