Tip Top: Don’t fall!
Klatrespillet, der tager dig på eventyr til alle verdenshjørnerne. Tip Top er et arkadelignende klatrespil med processuelt genererede ruter, der aldrig er de samme! Det omfatter en fængslende kampagne for én spiller, hvor du vil udforske alle verdenshjørnerne, mens du sørger for ikke at falde ned og (perma)dø. Spilleren bruger den innovative betjeningsordning til at figurens hænder fra ét holdepunkt til det næste, mens du sørger for, at det er så effektivt som muligt. Du har kun en begrænset mængde stamina til at nå toppen. Hvis du løber tør for stamina eller misser et holdepunkt, falder du ned! Men! Det uventede element ved den uberegnelige genre er, at du aldrig behøver at dø. Forsigtige spillere vil prøve ruter flere gange, mens de kobler deres reb til væggen, inden de løber nogen risici. Øvede spillere vil være dem, der finder den rette balance mellem risiko og fornuft og når toppen i fred. Spillere, der klatrer alt for forsigtigt, vil muligvis aldrig nå toppen, da de spilder alt for meget energi på at koble sig til boltene.