Tiny Gems Bundle
Træd ind i en verden af vidundere og eventyr med denne enestående pakke. Dyk ind i det charmerende og finurlige univers i 'Tiny Tales', hvor du vil møde indtagende figurer og tackle hjernevridende hovedbrud. Rejs gennem det magiske og mystiske rige i 'Lost Grimoires 3', mens du optrevler underlige gåder og kæmper mod mægtige besværgelser. Prøv dine kræfter af i sagaen om 'Queen's Quest', hvor du skal klare dig gennem en verden fyldt med farer og intriger. Denne pakke giver dig en skattekistefuld af medrivende spilletid, fængslende historier og uforglemmelige løjer, der vil sende dig direkte ind i fantasiens rige.