Tin & Kuna
Rock og rul. De to venner Tin og Kuna fjoller rundt en dag, da de finder en mystisk kugle. Kuna kommer til at slå den i stykker – ups! – og sætter onde ånder fri, som besætter stakkels Tin. Kuna får brug for al sin styrke og snilde for at redde Tin, og sammen må de genskabe kuglen, så de kan indfange det kaos, der hærger deres lille planet.