The Survivalists - Deluxe Edition
En levende verden fuld af overraskelser, hemmeligheder og farer venter dig i The Survivalists, et eventyrspækket sandkassemiljø i The Escapists-universet. Udforsk, byg, konstruér og træn aber med op til tre venner i kampen for overlevelse. Bliv klar til din rejse ud i det ukendte med The Survivalists Deluxe Edition. Deluxe Edition indeholder: The Survivalists-spillet Monkey Business-pakke: Bliv øens mest eftertragtede med den hotteste skibsbrudsmode. Indeholder 3 spillerhatte og 6 abehatte som en del af Box-Ex-opgaven Byg sammen, overlev sammen Synes du, at farerne på øen er for udfordrende, eller ønsker du blot at dele din byggeerfaring med vennerne? The Survivalists passer på dig! Fuldfør fælles eventyr, find skatte, lav handler og overlev sammen, mens du og op til tre andre strandede udforsker øens paradis. Aben ser, aben gør! Hvis du har brug for en konstruktør, en tømmersvend eller måske en soldat, kan aberne på øen tæmmes og trænes til at hjælpe dig med hverdagens opgaver eller støtte dig i angreb på en fanatisk lejr! Ved hjælp af mimiksystemet kan dine bananelskende venner udføre mange forskellige opgaver, og abeledelse bliver nøglen til at klare øens udfordringer. Vær snu Hemmeligheden bag overlevelse er at udnytte ressourcerne rundt om dig bedst muligt. Uanset om det drejer sig om at samle en primitiv økse for at fælde træ eller blande en forfriskende smoothie for at holde sulten på afstand, så kan du opdage opskrifter og udvide dine muligheder for at finde føde, ting eller bygge ting af træ. Løbe spidsrod Er du på udkig efter et episk sværd, som du kan hænge op på væggen i hytten, eller vil du bare overvinde de indtrængende fjender? Det, du søger, finder du måske i ét af de mange templer, der er spredt omkring på øen. Det bliver dog ikke nemt at få fingre i byttet, så det gælder om at forberede sig grundigt, inden du går på skattejagt. Har du det, der kræves, for at blive en Survivalist?