The Surge 2 - Premium Edition
Velkommen til Jericho City. Panserklædte soldater håndhæver ejendomsretten, robotter er gået amok, og en nanostorm er under opsejling over byen. Udforsk den ødelagte by, og kæmp mod utallige, drabelige trusler i nådesløs kamp. Hug og riv udstyr fra fjender ved hjælp af Surge 2’s dynamiske Limb Targeting System. The Surge 2 - Premium Edition indeholder det fulde spil og alt sæsonkortindhold. Dette omfatter også den historiebaserede udvidelse The Kraken, og alle nye våben og pansersæt siden lanceringen. The Kraken Opdag sandheden bag VBS Krakow, der på mystisk vis er strandet på kysten ud for Jericho City! The BORAX-I Quantum Mace Slå dine fjender ind i en femte dimension med denne kraftfulde morgenstjerne! The Public Enemy Weapon Pack Gå på jagt efter 13 helt nye våben, fra stjålent CREO-udstyr til nanit-inficerede stave! Jericho’s Legacy Gear Pack Kæmp dig ud af byen med den vilde BEAST Tank Buster, det elegante Kyoko Hacker Suit og Jerichos officielle Firetails Mascot!