The Sinking City – Necronomicon Edition
Opgrader din erfaring med Necronomicon Edition som omfatter: * The Sinking City * The Worshippers of the Necronomicon DLC: 3 sidemissioner med berygtede Necronomicon og nye monstre. * The Investigator Pack DLC: Private Investigator-outfit, førstehjælp, antipsykotisk medicin og en startpakke med materialer. The Sinking City er et eventyr- og opdagelsesspil i en åben verden inspireret af H.P’s univers. Lovecraft, mesteren af gys. Den halvsunkne by, Oakmont, er fanget af overnaturlige kræfter. Du er privatdetektiv og du skal afdække sandheden om hvad der har overtaget byen... og indbyggernes sind. - En imponerende atmosfære og historie inspireret af H.P’s univers. Lovecraft. - En omfattende og åben verden der kan udforskes til fods, med båd, i dykkerdragt… - Kan spilles igen og igen takket være det åbne opdagelsessystem: Hver sag kan løses på flere måder med forskellige slutninger afhængigt af dine handlinger. - Et arsenal af våben fra 1920’erne der kan udslette mareridtsagtige uhyrer.