The Settlers: New Allies
The Settlers: New Allies er et strategispil med en dybtgående opbygningsoplevelse og strategiske kampe i realtid. - Gentænkt helt fra bunden med blændende grafik og detaljerede animationer. - Vælg imellem tre fraktioner: Elarierne, maruerne og jornerne. Hver med deres egen fremtræden, spillestil og baggrundshistorie. - Oplev en historiedrevet kampagne, der foregår The Settlers-verdenen, eller prøv den særlige Hardcore-spiltype og dens ekstra udfordringer. - Spil online med op til 8 spillere i hæsblæsende kampe mod andre spillere eller AI, så du kan more dig længe.