The Red Exile - Survival Horror
Jagten er gået ind, da du forsøger at udføre et ritual for at forhindre en gal forfølger i at finde og dræbe dig! The Red Exile er et overlevelseshorrorspil i første person med et roguelignende twist, hvor hver gennemspilning sker på en tilfældig genereret bane der holder dig på tæerne sammen med spillets elementer af håndskabte puslerier og banedesign. Din opgave er at udføre et ritual for at fjerne en gal forfølger fra denne verden før han dræber dig. Spil klogt og undgå din forfølger. Forsvar dig, mens du finder genstande der kan låse op for nye rum, så du kan udføre ritualet. Men vær forsigtig! Den AI-genererede forfølger lærer af dine bevægelser og bliver gradvist stærkere! Find bonusser for at låse op for nye egenskaber og læg dem sammen til din fordel. Kan du tilpasse dig og overleve denne dødbringende forfølgelsesjagt?