The Psychoduck
Psychoduck er et stealth-spil om en psykotisk and, der samler kroner og ikke har noget problem med at dræbe alle fjendens hejrer for at øge samlingen. Afled vagternes opmærksomhed med din slangebøsse, prøv alligatorsurfing, hjælp skildpadderne med at finde vej og meget mere! Find alle sneglene, brug forskellige mekanikker til at distrahere frøvagterne og gå videre gennem hvert område for at myrde de hvide fugle. Indeholder * Stealth-baseret puslespil med action-spillestil * Flere spilmekanikker der involverer forskellige dyr * Find alle de skjulte snegle * Spil i tre forskellige områder!