The Plane Effect
Et tidsforvrængende og hjernevridende adventurespil ... Det er din sidste dag på kontoret, det er på tide at stemple ud og køre hjem - men en faretruende kosmisk anomali med en knusende overjordisk kraft venter forude. Du er magtesløs mod verdensrummet, men du ved, at du hurtigst muligt skal finde hjem til din familie. Find hjem, uanset hvordan ... Efterhånden som du kommer frem gennem det dystopiske bylandskab, bliver det hurtigt tydeligt, at alt ikke er som det burde være. Har det altid taget så lang tid? Var gaderne altid en labyrint? Hvor er ""hjemme"" i det hele taget? Du ved bare, at du bliver nødt til at fortsætte. Du kan ikke stoppe. Find vej gennem et dystopisk samfund Find vej gennem smukke og udførligt udformede omgivelser fra en anden verden, og sørg for, at holde Solo i bevægelse undervejs ved at løse usædvanlige hovedbrud. Spillere har mulighed for at løse hovedbrud trin for trin uden hjælp, eller aktivere lidt vejledning på din umulige rejse via 'Assisted-Mode'. En ildevarslende tilstedeværelse følger Hold Solo i bevægelse. Fremad, til hans familie, derhjemme. Stop ikke op, vend ikke om. Bliver Solo overvåget?