The Magic Circle: Gold Edition
Du spiller hovedpersonen i et ufærdigt førstepersons fantasy spil, fanget i udviklingshelvede. Designerne (spillet af James Urbaniak, Ashly Burch og Karen Dyer) er gud-lignende, men så ubeslutsomme, at de ikke har givet dig nogen kræfter. Med hjælp fra en kropsløs stemme (Stephen Russell), skal du beslaglægge spiludviklingsværktøjerne fra disse uværdige 'guder', hvor du afdækker mere af den mørke komiske historie, i takt med at spillet skrider frem. Snarere end traditionelle gåder med en enkelt løsning, er den ufuldstændige tilstand af hvert miljø et spørgsmål, du besvarer på din egen måde. Fang designernes kreationer, stjæl deres adfærd, og bland dem sammen for at udforske og mestre denne verden i udvikling. Er du klogere end spillets guder? Kan du sende Den Magiske Cirkel inde fra den?