Platformeventyrspil sat i en krigshærget diesel-punk verden. En eventyrlig ingeniør, en diesel-punk verden delt af endeløs konflikt, og en hel masse kolossale kanoner. Lyder som en god tid! Med massive krigsmaskiner, der truer dit hjem, vil du være den lille tandhjul, der bringer det hele til en standsning? The Last Shot er et platformeventyrspil sat i en krigshærget diesel-punk verden. Militaristiske byer kæmper endeløst med massivt våbenarsenal, alle stræber efter at være den sidste, der står. I stedet for din typiske muskuløse superhelt, tager du rollen som en ydmyg mekanisk ingeniør. Du arbejder utrætteligt for at producere granaterne, der næsten øjeblikkeligt bliver skudt ind i en nabobys udsatte dele. Hey, det betaler regningerne. Men der kommer en dag, hvor din komfortable rutine bliver afbrudt, og du bliver kastet ud i den ydre verden på en farlig rejse. For at redde dine venner og den by, du elsker, skal du afdække en forfærdelig sammensværgelse og finde en måde at sætte en stopper for en ondsindet plan. Udforsk verden omkring dig for at lære mere om dens historie og overleveringer, løs utallige gåder og finjuster med maskineri og apparater i alle former og størrelser. Nøglefunktioner: - Originale håndtegnede visuelle elementer i stilen af gamle tegnefilm. - Løs unikke gåder ved hjælp af din ingeniørviden. - Brug dine medfødte evner til at reparere, skabe eller ødelægge væsentlige værktøjer og maskiner. - Mestr de mekaniske vidundere du finder på dine rejser. Kør terrængående køretøjer, jetpacks, pansrede tog, bevægelige platforme og meget mere. - Udforsk en stor og fascinerende diesel-punk verden, der lever i henhold til krigstidens love. Beundre den slående teknologi og arkitektur, når du graver dybere for at opdage alle dens hemmeligheder.