The Invisible Hours
The Invisible Hours er en kompleks mordgåde, hvor spillerne udforsker et indviklet net af sammenvævede historier i et vidtstrakt palæ. En gruppe fremmede modtager en underlig invitation fra den gådefulde opfinder Nikola Tesla, der tilbyder hver af dem en chance for at råde bod på deres værste forsyndelser. Da den sidste gæst ankommer til Teslas isolerede laboratorium finder de ham død – myrdet. Den skandaleramte svenske detektiv Gustaf Gustav sværger at finde morderen blandt de andre gæster: en blind butler, en dømt morder, verdens berømteste skuespillerinde, Teslas tidligere assistent, sønnen af en velhavende jernbanemagnat samt den rivaliserende opfinder Thomas Edison. Men ingen af disse mennesker er hvad de giver sig ud for. Spilleren er usynlig med frihed til at følge og observere alle i historien – eller udforske palæet for skjulte spor.