The Gap
The Gap fortæller historien om en mands vanskelige kamp for at finde en kur mod sin families sygdom ved at dykke dybere og dybere ned i sin egen psyke, og udforske de minder, som han har kær. Joshua Hayes er en neuroforsker, hvis familie hærges af en sjælden genetisk sygdom, der langsomt fortærer deres minder, opløser deres personlighed, og driver dem fuldkommen fra forstanden. Familiens anstrengelser anskues gennem deres minder, der afslører alt fra deres største opture, til deres største nedture. Joshua bliver indblandet i viksomhedsintriger, mens han er en del af et eksperimentelt program, der forsøger at finde en kur mod sygdommen – anført af den bioteknologisk gigant, Neuraxis. Mens han udforsker de rå, minimalistiske rum, støder han på genstande, der fungerer som porte til hans fortid. I håb om at få løst op for de mange erindringer, må han stille sig selv det ultimative spørgsmål - kan han virkelig stole på sig selv?