The Elder Scrolls Online: 14000 Crowns
Køb 14000 crowns, du kan bruge i Crown Store. Du har adgang til Crown Store via spillet. Her kan du kigge på og købe unikke kæledyr, ridedyr, dragter til figuren samt andre virtuelle varer og tjenester.