The Coma: Recut
Vend tilbage til de mørke gange i Sehwa Gymnasium i denne genskabte version af den koreanske gyserklassiker. Du er Youngho, en uheldig Koreansk gymnasieelev, som bliver fanget i skolens mareridtsagtige gange. Han faldt i søvn under sin afsluttende eksamen og vågnede i skolen om natten. Problemet er ... at han ikke er alene. Han forfølges uophørligt af en psykotisk morder, og han bliver nødt til at finde modet til at løse mysteriet om, hvorfor han er der, og hvordan han kan flygte. Skjul dig: Kryb sammen i mørket, eller gem dig i et skab, så du ikke bliver set af morderen Overlev: Brug din lommelygte til at lede efter nyttige genstande, men pas på – den kan tiltrække uønsket opmærksomhed Mystik: Find notater og ledetråde om den perverterede historie bag lærere og elever på Sehwa Gymnasium Død: Pas på rædslerne, som skjuler sig i mørket, eller vær forberedt på at forbløde i et glemt klasseværelse ... Kan du overleve længe nok til at stykke Sehwa Gymnasiums mareridtsagtige mysterium sammen?