Terraria
Verden er lige ved hånden, mens du kæmper for overlevelse, udforsker for formue og graver efter herlighed. Udforsk vidtstrakte huler, test dit mod i kamp, eller byg din egen by! Terraria byder på mere end nogensinde før – inklusive det helt nye 1.4.5 Bigger and Boulder-indhold! Vi præsenterer et imponerende katalog med over 5000 objekter, mere end 25 NPC'er og over 400 fjender og blander elementer fra klassiske actionspil med kreativitet i sandkassestil. Terraria er i sandhed et unikt eventyr! Den seneste indholdsopdatering inkluderer: NYT 1.4.5 INDHOLD: - Dead Cells-crossoverindhold – nye våben, kamptilbehør og mere! - Ikoniske Pals fra Palworld er ankommet i Terraria! - Femten nye møbelsæt. - Fem nye typer sten – se hvor du går! - Fire nye transformationsmounts. - Nye piske og Summoner-prefixes. - Nye Kites, småkravl og dekorationer. - Og meget mere at opdage! NYE WORLD SEEDS AT OPDAGE: - En ny Skyblock-world seed. - En ny verdensskabelse-menu, som lader dig blande forskellige seeds. - Forbedringer til eksisterende seeds! FORBEDRINGER: - Opdatering og balanceforbedringer til våben. - Visuelle opdateringer til mange klassiske sprites. - Og mange andre forbedringer!