TEKKEN 8 - Kunimitsu
The Enchanted Thief Kunimitsu the Second slutter sig til kampen! Mens hun foregiver at være studerende på Mishima Polytechnical School, graver Kunimitsu efter oplysninger om Mishima Zaibatsu og starter en værdifuld alliance med Reina. Kunimitsus afkodning af et ældgammelt dokument giver hende mulighed for at tilegne sig Kuatatou, ni forbandede klinger, der indeholder onde ånder. Kunimitsu kaster sig ind i kampen med nye, kraftige teknikker for at stjæle The Cursed Blade fra sin mors edsvorne fjende, Yoshimitsu. "Hold ud lidt endnu, mor. The Cursed Blade Yoshimitsu skal nok blive min." Indhold: - Kunimitsu som en spilbar figur *Du kan også få pakker med det ovenfor nævnte indhold. Vær venligst opmærksom på dobbeltkøb.