Task Force Kampas
En nyfortolkning af arkadeskydespil i rummet! Task Force Kampas er inspireret af de klassiske japanske skydespil og kombinerer retroaction med moderne konventioner, såsom nye spilmekanikker og tilfældigt genererede baner med håndlavede bosser. Der er en ny krølle på halen – spillet kan gennemføres, men de allerdygtigste spillere vil finde ud af at fortsætte efter slutningen for at slå endnu flere rekorder! Den rytmiske spilteknik og det pulserende soundtrack sørger i fællesskab for en intens audiovisuel-oplevelse.