Takotan
Menneskehedens sidste håb har tentakler! Verden er blevet invaderet af rumvæsner. Menneskeheden er på randen af udryddelse og råber om hjælp! Takotan er et retro-skydespil, inspireret af de klassiske 16-bit-spil. Red verden fra rumvæsner ved at skyde og springe dig igennem otte nervepirrende baner med ondskabsfulde bosser! Saml på et udvalg af power-ups, inklusive laservåben, bowlingkugler og kastestjerner for at besejre fjenden og forsvare planeten.