Syberia 3
Træd ind i den fortryllende verden fra Benoit Sokals seneste mesterværk. Kate Walker er fundet døende på en flodbred af Youkol-stammen, et nomadefolk, der ledsager deres vandrende snestrudse. Sammen, fanget og fængslet i byen Valsembor, skal de finde en måde at fortsætte deres rejse på i et kapløb mod deres fjender og uventede forhindringer. For ikke at nævne Kates fortid, der begynder at indhente hende ... En verden fyldt med enestående fortælling, skabt og tegnet af Benoit Sokal og med musik af Inon Zur. Oplev en fortryllende verden fuld af mystik og liv, som du kan udforske i ren 3D. Fordyb dig i historien og de originale gåder og mysterier i en uforglemmelig heltindes fabelagtige eventyr.