SUPERHOT: MIND CONTROL DELETE
Det tredje spil i SUPERHOT-serien – MIND CONTROL DELETE giver dig større indblik i SUPERHOTs verden, mere af historien og mere af den anerkendte spiloplevelse. Fortsæt med at danse i slowmotion til ødelæggelsens ballet endnu længere end nogensinde. Tiden løber kun, når du bevæger dig. Fjender vælter ind fra alle retninger. Du har fuld kontrol, når du skyder, snitter og eksploderer dig vej gennem snesevis af mere og mere udfordrende kampe. Jo mere du nærmer dig kernen, jo stærkere bliver du. Du samler et arsenal af færdigheder og våben. Du afslører stumper af værdifuld viden om den mening, du higer så meget efter. Du skyder og snitter. Du bevæger dig fremad. Du gentager. Du gentager. Du gentager. Det bliver til et ritual. Det begynder at få betydning igen. MIND CONTROL DELETE er baseret på SUPERHOT og SUPERHOT VR og giver dig mere af SUPERHOTs anerkendte kraftfantasi.