Super Brawl Rush
I postapokalypsens ødelæggende storhed er tørst det eneste, der er tilbage. En tørst efter... AKTION! En tørst efter... VOLD! Og en tørst efter ... FART! Denne tørst er kendt som SUPER BRAWL RUSH!!! I SUPER BRAWL RUSH er der ingen tabere, kun legender... Der er blot en ting at huske: Race. Kæmpe. Vinde! Super Brawl Rush er et beat’em-up-spil der foregår i et afbrændt postapokalyptisk land i en nær fremtid. Kæmp dig vej mod toppen mellem sværme af blodtørstige bøller, mutanter og kultister. Vil du detronisere kejseren og regere med jernnæve? Indeholder: * Et hæsblæsende metal-soundtrack! * Vanvittige fjender med unikke angreb og våben! * Spændende boss-kampe! * Adrenalinfyldte biljagter! * Samspil for to spillere!