Sumerian Six
Før et hold af videnskabsfolk bag fjendens linjer for at bekæmpe nazisterne, opdage magiske mysterier og kæmpe med eksperimentel teknologi for at vende krigslykken i 2. verdenskrig i dette taktiske snigespil i realtid. Sumerian Six følger Enigma Squad [Enigma-holdet], som består af de bedste videnskabsfolk, der kombinerer deres evner for at udføre hemmelige missioner i kampen mod det tredje rige. Sammen skal I bekæmpe det eks-medlemmet Hans Kammlers grumme planer, der omfatter den mystiske substans Geiststoff. Tag ud på en nervepirrende rejse gennem flere kontinenter sammen med allierede som den fordrevne kemiker Rosa Reznick, varbjørnen Wojtek og den esoteriske psykoanalytiker Siegfried von Adelsberg. Bekæmp fjenderne ved at bruge hvert holdmedlems unikke evner, som er inspireret af deres ekspertiseområder, og lær at kombinere dem med altødelæggende resultater, hvis du vil sejre. Efterhånden som du dykker dybere ned i nazi-komplottet, vil du møde okkulte våben og ældgamle sumeriske artefakter, som er forbundet med Kammlers rænkespil. En grum fremtid venter dig, hvis nazisterne sejrer, så gør dit bedste for at forhindre den dystre tidslinje fra at gå i opfyldelse i dette taktiske eventyr i realtid. Dæmon-nazister Hans Kammler, som er et tidligere medlem af dit hold, hjælper nazisterne med at bruge okkulte kræfter til at skabe det ultimative Luftwaffe [flyvevåben]. Kæmp med tungt bevæbnede muterede tropper med overnaturlige kræfter, og sæt dine strategiske evner og fingerfærdighed på den ultimative prøve. Tegneserievold møder supervidenskab Snig dig omkring på naziborge, og nedlæg de allestedsnærværende vagter på flere forskellige måder, inden du går i kamp mod mere seriøse trusler. Kombinér dit holds dynamiske kræfter på kreative og taktiske måder. Rejs verden rundt Sumerian Six tager dig med på en rejse, som er inspireret af rigtige steder og begivenheder, gennem en alternativ virkelighed, hvor folkeeventyr og konspirationsteorier er lige så ægte som truslen fra nazisterne.