Sublevel Zero Redux
Sublevel Zero - Redux er et first-person shooter, roguelike, 6DoF (6 grader af frihed) spil, som finder sted i et univers, hvor virkeligheden er ved at falde fra hinanden. Tag kontrol over en kamphelikopterpilot, hvis mission er at røve og skabe forhistorisk teknologi. Synk ned i et stort underjordisk anlæg og kæmp dig igennem processuelt genererede miljøer uden tyngdekraft, for her skal du indsamle den teknologi, du og din klan skal bruge for at overleve.