Stray
Fortabt, alene og adskilt fra sin familie skal en herreløs kat opklare et gammelt mysterium for at flygte fra en længe glemt storby. Stray er et tredjepersons adventurespil, der foregår blandt de detaljerede neongader i en smuldrende cyberby og den snuskede underverdens dystre gyder. Udforsk omgivelserne, både de attraktive og de skræmmende, forsvar dig mod uforudsete trusler, og optrævl mysterierne på dette ugæstfrie sted beboet af nysgerrige androider og farlige væsner. Se verden i katteperspektiv, og leg med omgivelserne på mange sjove måder. Gå forsigtigt frem, vær smidig, gør skøre ting og opfør dig til tider så irriterende som muligt over for de mærkelige indbyggere i denne mystiske spilverden. Undervejs bliver katten ven med en lille flyvende drone, kun kendt under navnet B12. Med hjælp fra denne nyfundne ledsager forsøger duoen at finde en vej ud. Stray er udviklet af BlueTwelve Studio, et lille team fra det sydlige Frankrig, mest bestående af katte og en håndfuld mennesker.