Strange Horticulture
Strange Horticulture er et okkult hovedbrudsspil, hvor du spiller ejeren af en lokal planteskole. Find og identificer nye planter, kæl din kat, tal med en gruppe hekse, eller kom med i en kult. Brug din samling af stærke planter til at påvirke historien, og afslør Undermeres mørke mysterier. Velkommen til Undermere, en mærkelig by, der er omgivet af skove fulde af hekse og barske bjerge. Du er havedyrkeren, ejeren af den lokale planteskole, Strange Horticulture. Da en række farverige kunder kommer forbi din butik, bliver du hurtigt kastet ud i et okkult mysterie, der rækker flere hundrede år tilbage i tiden. Udforsk landet på den anden side af din butik for at finde nye planter, men pas på! Den mørke skov og søerne er ikke altid venligt stemte over for en simpel plantesamler. Du vil måske opdage kræfter, der overgår dine vildeste drømme – eller miste besindelsen fuldstændig. Brug kontekstspor til at bestemme, hvilke steder du skal besøge, og hvilke du skal undgå! Med dit trofaste leksikon og spor, som du finder, når du udforsker, lærer du mere om de mærkelige planter, du finder. Ved at identificere hver plante, kan du bruge deres effekter til at påvirke historien – fra hypnotiske hallucinogener til stærke gifte.