Straimium Immortaly
Der er masser af bosser og bæster i denne bizarre og livagtige hybrid af en roguelite/shump/dungeon crawler. Bevæbnet med en jetpack og et udvalg af våben og power-ups stiller Straimium Immortaly din ensomme kriger over for horderne under Queeni Emperess. Adræthed, præcision og masser af bytte er din eneste vej til at overleve Cubicus. Nøglefunktioner: En verden som ingen anden: udforsk de bizarre, svære, proceduredannede og monstrefyldte rum i Cubicus Udenjordisk pixelkunst: gammeldags pixel møder levende stil af den nye skole Flyv hurtigt, skyd stort: fra Ionic Laser til den lynskydende Electra Casta kan du anvende et arsenal af over 25 våben, som kan opgraderes, og over 50 genstande Slip ninjakræfterne løs: opdag og udnyt et udvlag af mystiske shinobi-kræfter Nak XL monstre: besejr en horde af enorme, monstrøse bosser i din kamp for at udrydde stanken af Queeni fra galaksen! Din kamp, din måde: lås op for klasser, mutatorer, snydekoder og hatte. Bane-seeds og størrelsesindstillinger til at skræddersy din tur. Boss Rush-tilstand, Incursion-tilstand og andet Masservis af tal: hold styr på dit fremskridt gennem pointtavler, udmærkelser og kompendier med fjender, bosser, våben, genstande og andet.