Splash Cars
Mal verden med din bil, et boligkvarter ad gangen i en fri, isometrisk køreoplevelse! Giv farve til en kedelig grå verden, mens du træder speederen i bund og efterlader et strålende spor af maling bag din bil! "Splash Cars" er et isometrisk 3D-kørespil, hvor du kører for ytringsfriheden, overhaler myndighederne og inspirerer andre offentligt ansatte til at slutte sig til din sag. Start hvert løb i et trist isometrisk boligkvarter, giv den gas og kom så i gang! Maling siver ud af dit køretøj, og mens du kører rundt på kortet, farver du de omliggende gader, græs, træer, bygninger og meget mere. Find sammen med andre spiller i et team for at samarbejde eller kør solo. Vælg din stil blandt en række originale biler og vælg brugertilpassede farvelakeringer for at skille din bil ud fra mængden. Brug power-ups til at sabotere dine forfølgere eller til at gøre din bil megastor! Splash Cars er afslappet freestyle-sjov for spillere i alle aldre. Hverken spillet eller spillets indhold er godkendt af bilproducenter eller motorløbskonkurrencer, og der er ingen tilknytning hertil.