Space Mercenary Defense Force
Overlev det kosmiske angreb ved at opgradere og udstyre et stort arsenal af modulære våben! Forsvar dig mod en invasion af rumvæsner, og nedkæmp moderskibet i en underholdende hektisk roguelike-stil! Space Mercenary Defense Force er en taktisk sci-fi-action-shooter, hvor dit primære mål er at overleve. Udstyr dit skibs retningsbestemte modulpladser med forskellige våbenteknologier - eksplosiv, defensiv, laser, bomber og meget mere. De over 600 forskellige opgraderinger med mange udviklingsstier gør hver gennemførsel unik, afhængigt af dine strategiske valg. Modstå de kosmiske angreb fra alle retninger, naviger dit skib gennem rummet for at matche målene med de mest effektive teknologimoduler, og hold en sikker afstand til fjenden. Vælg at gennemføre baner mod mini-bosser eller opladning af ledninger for at optjene belønninger, og brug derefter de hårdt tjente midler til at låse op for nye skibe, permanente astrale opgraderinger, frynsegoder og himmelske modifikationer!