Solo: Islands of the Heart
Solo – Islands of the Heart er et spil om kærlighed. Om kærlighed som det brændstof der driver os. Kærlighed er en universel følelse, men vi oplever den forskelligt hver især. Solo – Islands of the Heart ser nærmere på temaet kærlighed på en introspektiv måde, så spillerne kan reflektere over deres egne oplevelser. Verden er inddelt i øgrupper, hvor hver ø udgør et unikt hovedbrud. Når man løser hovedbrud, får man et sovende totem, som man kan vække, for at få svar på et spørgsmål om kærlighed og forhold. Ligesom med kærlighed, har de fleste hovedbrud ikke en enkel løsning. Ved hjælp af kasser, som alle har deres egne egenskaber og adfærd, kan spillerne bygge deres egne veje til de sovende totemmer på hver ø. Natur og fordybelse er også en væsentlig del af Solo: tag kameraet frem og forevig øjeblikket, spil guitar, giv dyrene foder eller sid på en bænk og tænk over livet.