SokoFrog
Tag med på et farverigt pusleeventyr, mens du guider en klodset frø gennem skove, huler, fangehuller og meget mere! Blokpusleriet får et farverigt og sødt twist for hele familien i SokoFrog, et eventyr i pixelgrafik set oppefra! Hjælp din lille ven frøen med at navigere gennem de svære baner ved at skubbe særlige blokke hen på de matchende kontakter. Nøgleblokke, stjerneblokke, ildblokke, isblokke og meget mere venter, mens banerne skifter mellem 5 temaer, hver med sin egen unikke gameplay-mekanik. Der er masser at udforske på de 100 baner i hovedspillet og de 50 ekstrabaner, og du kan låse op for 15 forskellige skins til din frøagtige hovedperson!