Soccer Kid Collection (QUByte Classics)
Red VM! Soccer Kid er et unikt platformspil, hvor din fodbold er dit vigtigste redskab til at bevæge dig og kæmpe. Rejs verden rundt for at finde fragmenterne af det stjålne trofæ. Lær at mestre boldens fysik for at udføre tricks, løse gåder og besejre fjender. Denne samling bevarer oplevelsen fra de to originale spil, samtidig med at den byder på moderne funktioner som gemte spilstatus og skærmfiltre!