Focus EntertainmentSimulering
1-Year Anniversary Edition indeholder grundspillet SnowRunner og Year 1 Pass. Gør dig klar til næste generations offroad-oplevelse! I spillet sidder du i førersædet på kraftige køretøjer, og du skal klare dig i de ekstreme, åbne omgivelser med den mest avancerede terrænsimulering nogensinde. Kør 40 køretøjer fra brands, som f.eks. Ford, Chevrolet og Freightliner, og sæt dit mærke på en utæmmet åben verden. Du skal overvinde mudder, fossende vandløb, sne, tilfrosne søer, når du påtager dig farefulde kontrakter og missioner. Udvid og tilpas din bilpark med mange opgraderinger og tilbehør, herunder en udledningssnorkel til kraftige vandløb eller snekæder i kampen mod sneen. Kør alene eller sammen med venner i co-op multiplayerspil med 4 spillere! Visse funktioner i spillet, herunder mods, er muligvis ikke tilgængelige for Xbox-børnekonti. Medmindre den lokale lovgivning angiver noget andet, så er et barn, i følge Xbox, en spiller, der er under 13 år gammel.