Smelter
Efter den uheldige ødelæggelse af edens have kommer Eva til en ukendt verden, og hun kan ikke finde sin elskede Adam. I sin søgen efter Adam finder hun Shelter, et usædvanligt, overmodigt og bevinget væsen med en kraftfuld evne til at transformere og blive ét med andre, så de får utrolige kræfter. Smelter tilbyder sin tilsyneladende "uvurderlige" hjælp og bliver ét med Eva. De tager ud på en rejse til Rumbly Lands. Her udvider de Smelters område, så de kan nå længere ind i de forskellige områder for at finde ud af, hvad der er sket med Adam. De håber at finde ham i ét stykke, så de kan vende tilbage til deres fredsommelige liv. Smelter er en strategisk action-platformer inspireret af klassikerne fra 16-bit æraen. Spillerne skal hjælpe Smelter og hans trofaste Zirm-hær med at udvide Smelters territorium. Annektering af fjendtlige områder låser op for spændende baner. Oplås, opgradér og benyt unikke evner i farlige omgivelser, mod dødbringende fjender og farlige bosser.