Slipstream
Slipstream er et bilspil, der er inspireret af de sene 80'ere og tidlige 90'eres billeder, lyde, spil og biler. Det er bygget på sin helt egen spilmotor med en autentisk retro-følelse og unik grafik, der bogstaveligt talt lader spilleren rejse tilbage i tiden. Soundtracket, der bygger på synth-pop og fusionsjazz, sætter tonen for et kapløb gennem en lang række eksotiske steder over hele verden, inklusive byer, ørkener, skove, bjerge og strande. Du kan drifte, spole tilbage og bruge slipstrømme, hvilket giver dybde til køreoplevelsen, og resultatet er en udfordrende og spændende oplevelse.