Skully
På en mystisk fjerntliggende ø, skylles et kranium op på kysten og vækkes til live af en gådefuld guddom. Det nyligt gemoplivede væsen døbes Skully, og hidkaldes til at gribe ind i en krig mellem guddommens tre søskende, hvis strid bringer øen, de kalder hjem, i fare. Skæbnen har tildelt Skully endnu en chance på ”livet”, og hans eventyr fører ham rundt i et underligt paradis, mens han søger efter en afslutning på konflikten, der plager øen.