Skautfold: Usurper
Usurper er et Metroidvania-RPG. Eldritch-rædslerne er sluppet ud af citadellet. Du skal befri London fra dem og slå Navigatøren! Brug det nye ""Vagt""-system, der belønner dygtigt spil og præcision, afdæk den enorme struktur, og slå mareridtene i den. Denne efterfølger til Skautfold: Shrouded in Sanity kræver ikke, at du kender det tidligere spil. Kejserinde Eleanor, der er blevet kronet igen, har samlet sine royale styrker og fire trofaste riddere for at komme ind i citadellet, finde ud af mere og forhåbentlig befri London for plagen. I mellemtiden bruger Waltham, leder af Weimar, sine styrker til at komme op i citadellet og udfordre dets leder, Navigatøren, og han har sine egne ... bagtanker. Oplev: – En fængslende historie bygget op omkring den usandsynlige alliance mellem en ligefrem ridder og det skyggevæsen, der har genoplivet ham. – Et originalt kampsystem, der er bygget op omkring ""Vagt"", en evne, der lader spilleren storme gennem angreb og løbe risici, og som belønner præcis timing og risikovurdering. – En enorm og alsidig forbundet verden med utallige genveje og mange forskellige områder, fra menneskebyer til fremmede landskaber, store biblioteker, æteriske haver, en Eldritch-maskine og et nedstyrtet rumskib. – 8 forskellige statistikker at specialisere sig i (sammen med omfordeling af statistikker) og over 90 forskellige våben og trylleformularer til at skabe utallige variationer af karakterer. – Særlige spiltilstande som ikke-""Vagt"", 1 HP, permanent død og indbygget speedrunning.