Skater's Solstice
Bliv en mester på isen ved at skøjte dig vej gennem et stadigt mere udfordrende glidende puslespil! Glid hen over de frosne søer og saml stjerner i et afslappende puslespilseventyr, hvor du spiller som en ung skøjteløber! Skater's Solstice er et top-down hjernevriderspil med et vinterligt tema og skarpe HD-billeder, hvor du skal overvinde 50 baner med gradvist stigende kompleksitet for at opnå mesterskab i skøjteløb. Hver bane indeholder 3 stjerner og en funklende udgang. Kan du samle alle stjernerne?