Size Matters
Du spiller som en videnskabsmand, der skrumper hvert sekund i et kapløb mod tiden! Find alle de ingredienser og formler, der er spredt rundt i laboratoriet, og som er nødvendige for at fremstille den livreddende modgift. OM - I Size Matters spiller du rollen som en videnskabsmand, der utilsigtet har indtaget et kemikalie, som får ham til at skrumpe hvert sekund! - Efterhånden som du skrumper, bliver det sværere at komme rundt i laboratoriet, og spillet bliver i det væsentlige til et platformspil, når du skal finde ud af at klatre op på de steder, hvor udstyret og ingredienserne er placeret! - Ved hjælp af udstyret skal det lykkes dig at lave en modgift på en begrænset tid, før du krymper helt! Gennemgå de formler, du finder, og følg dem nøje! - Betjen udstyr som f.eks: Kemikalieprocessor, The Reverter, Code Combiner, Antidote Producer og meget mere! - Men pas på, din tid er meget kostbar - du skal behandle ingredienser ved hjælp af laboratorieudstyr, alt imens du leder efter manglende komponenter eller omarrangerer laboratoriet, så du kan nå ting, når du er mindre DIN EGEN SPILLESTIL Juster alle mulige indstillinger, f.eks. hvor højt du starter i, hvor mange dobbeltspring du kan lave, eller hvor lang tid det tager for den kemiske processor at afslutte sin proces! Brydelige ingredienser, som kan genoprettes ved hjælp af The Restorer, når de er blevet ødelagt ved at håndtere dem forkert! - Randomiser udstyrsplacering - placerer tilfældigt laboratorieudstyr rundt omkring i laboratoriet, hvilket gør spillet endnu mere uforudsigeligt & tilføjer mere replay-værdi! - ...indstil alt afhængigt af, hvordan du vil have det & find din yndlings måde at spille på!