Shukuchi Ninja
Rejs gennem det gamle Japan som Shukuchi-ninjaen, som er forvist fra sin tidligere klan med ønsket om en mere hæderlig livsstil. Rejs gennem store områder og besejr Shukuchi-ninjaens nyfundne fjende for at bringe fred og velstand i en urolig tid. Et stort, actionfyldt eventyr venter med over 70 niveauer, 7 besværlige chefer, en inspirerende historie og unikke touch-funktioner - der er intet andet spil som dette! Shukuchi betyder bogstaveligt talt at krympe jorden-metoden og at rejse med stor hastighed, en evne som vores helt har perfektioneret gennem mange års træning. Tag kontrol over Shukuchi-ninjaen og flyv gennem luften med forbløffende hastighed med et stryg med din finger, angrib fjender med din ninjatō, kast shuriken (ninjastjerner) mod fjender, der er svære at nå, og teleporter øjeblikkeligt for hurtigt at imødegå fjendens angreb. Med kraften til healing skal du også hjælpe Shukuchi-ninjaen til at sikre, at han ikke dør!