Shooty McSpaceFace
Onde bosser og håndlangere og den slags har overtaget din rumbase! Udstyr dig og skyd de fjender ned, der har invaderet hver zone i dette side-scrollende skydespil og platformspil. Der er en boss i slutningen af hver zone (fordi det er et videospil), som kræver det bedste af dine evner for at besejre! Brug alt, hvad du har til rådighed: dit primære våben, skjolde, et specialangreb og meget mere! Kan du som den ensomme kriger, der har fået denne mission, redde denne rumstation fra total ødelæggelse?