Shootvaders The Beginning
Din mission: Blast ud af denne galakse og find en eksotisk ny planet og nye muligheder for hele menneskeheden. Vi har rapporter om, at fjendtlige styrker samles fra alle hjørner af universet. De fremmede skurke vil stoppe ved intet for at ødelægge dig! Historie: Din missionsbriefing, Kaptajn Dorin Fischer, er at redde menneskehedens fremtid ved at finde et sted for os at bo. Din træning har forberedt dig på at gå i kamptrance, mens du udsletter endeløse fjendtlige aliens, men for at lykkes har du brug for ekspertkampreflekser og flyvefærdigheder. Fjenderne vil komme i bølger. Overlev så længe som muligt for at indsamle skrot til at opgradere dit skib. Men dine fjender forbedres også, for hver bølge bliver de stærkere. Den eneste vej til den lovede nye verden er at rejse gennem rumtid: en portal mellem galakser. Vær advaret, at røre ved en krystal inde i porten kan have alvorlige konsekvenser. Godt held, Kaptajn!