Sephonie
I dette 3D-puzzle-platformsspil skal du lave parkour gennem de mystiske grotter på en ø! Knus og løb på murene gennem frodige grotter, underjordiske oceaner og surrealistiske bylandskaber. Opdag nye evner til at navigere på stenede niveauer, eller brug væsner som Ribbat med den lange tunge til at gribe gennem luften! Tre biologer er på en mission for at undersøge den ubeboede Sephonie Islands skabninger. Men da de nærmer sig øen, efterlader en pludselig storm dem skibbrudne. Deres motivation og loyalitet bliver sat på prøve, når de bevæger sig rundt i grotterne, hvor de ikke kun møder fysiske udfordringer, men også manifestationer af deres dybeste minder og drømme. Efterhånden som de bliver mere fortrolige med hinanden og øen, kan en ældgammel kraft, der brygger dybt nede i øens afgrund, true deres nyfundne forhold og verden… Indeholder * Mestre parkour-agtige bevægelser for at sprinte, hoppe, løbe på mure og slynge dig gennem enorme grotter! * Et smukt og varieret grottesystem fyldt med alle mulige store og overraskende væsner. * I det afslappede minispil "Puzzle Grid" skal du kombinere flerfarvede puslespilsbrikker for at forbinde dem med væsner, fra søde pattedyr til gigantiske hvaler! * En dyb, følelsesladet historie om de tætte bånd mellem en trio, nationers prioriteter og den skrøbelige forbindelse mellem mennesker og natur. * Efterspillet "Bubble Adventure" og djævelsk skjulte genstande giver en sjov udfordring for avancerede hulegravere. * En menneskelig oplevelse skabt udelukkende af den IGF Grand Prize-nominerede duo Marina Kittaka og Melos Han-Tani, der står bag værker som Anodyne 1 & 2, Even the Ocean og All Our Asias.